ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül Kurban Bayramı nedeniyle bir mesaj yayınladı.
Başkan Beyazgül mesajında, “Kurban, Hz. İbrahim’in teslimiyeti, Hz. İsmail’in sabrıdır. Kurban‘ın manasıyla örtüşen “teslimiyet ve sabrı” bir arada yaşadığımız, pandemiyle mücadele ederken sevdiklerimizden ayrı kaldığımız bir dönemin sonunda, kavuştuk Bayrama. Peygamberler şehrimizde bayramlar bir farklı olur. Paylaşmayı, misafir etmeyi, misafir olmayı severiz biz. Ama bu kez farklı, unutmayalım sevdiklerimizi korumak da inancımızın bir parçası. Bu bayram sosyal mesafeye dikkat ederek buluşmalı, hijyen kurallarına riayet ederek paylaşmalıyız. Bu kavuşma son kavuşma olmasın ailemiz ve sevdiklerimizle daha nice bayramlara hep birlikte kavuşmak ümidiyle. Aziz hemşehrilerimin ve tüm İslâm âleminin Kurban Bayramı’nı kutluyorum, mutlu, huzurlu, sağlıklı nice bayramlar diliyorum.” Diye konuştu.
Son Güncelleme: 30 Temmuz 2020 | Etiketler: 'DEN ŞANLIURFASPOR, BAŞKAN BEYAZGÜL, BAŞKAN BEYAZGÜL’DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI, BAYARM, Bayramı Mesajı, Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgü, den, KURBAN, MESAJ, ŞANLIURFA, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, ZEYNEL ABİDİN BEYAZGÜL
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi