BAŞKAN MEHMET BEGİT `TEN 19 EKİM MUHTARLAR GÜNÜ MESAJI
Birecik Kamyoncular ve Minibüsçüler Odası Başkanı Mehmet Begit, 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Mehmet Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Dеmоkrаsi zincirinin ilk halkasını oluşturan muhtarlık teşkilatı, yerel demokrasinin en eski örneğini temsil eden, devletimizin her noktadaki kurumsal temsilciliğidir. Muhtarlarımız, bulunduğu mahallede veya köyde devletimizin tüm kurumlarını temsil etmekte ve halkımızla devlet kurumları arasında köprü vazifesi görmektedir.
Günümüzde kendini yenileyen kurumların başında gelen muhtarlık hem sevinçte hem de hüzünde halkının her zaman yanında ve hizmetindedir.
Hem milleti hem devleti temsil gibi önemli bir görevi yürüten tüm mahalle ve köy muhtarlarımızın ′19 Ekim Muhtarlar Günü′nü kutluyor, selam ve sevgilerimi sunuyorum.”
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
Son Güncelleme: 19 Ekim 2023 | Etiketler: 19 Ekim Muhtarlar Günü, BAŞKAN, Başkan Begit, BAŞKAN MEHMET BEGİT, BAŞKAN MEHMET BEGİT `TEN 19 EKİM MUHTARLAR GÜNÜ MESAJI, Begit, BİRECİK, BİRECİK İLÇESİ, Birecik Kamyoncular ve Minibüsçüler Odası, Birecik Kamyoncular ve Minibüsçüler Odası Başkanı Mehmet Begit, BİRECİKTE, Gaziantep, Mehmet, MEHMET BEĞİT, ŞANLIURFA
Radyo Dünyasının Efsane İsmi MAVİ, Betüş Ajans İle FunUp’ta Fırtınalar Estiriyor!
BİRECİKLİ HAYIRSEVER İŞ İNSANI MEHMET DAĞDELEN, MARMARİS KAYMAKAMI NURULLAH KAYA’YI MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
Ece Vardar’dan Heyecan Verici Yeni Proje!
TAKA UYGULAMASINDA ÖMÜR AJANS’DA ÜNLÜ RADYOCU MAVİ FIRTINA GİBİ ESİYOR
Ayşe Derin Öktem’den Artık ruhsuz klipler devri kapandı
Asfa Holding Yönetim Kurulu Başkanı Asaf Atasoy `dan Kadir Gecesi Mesajı