İnsani ateşkesi ihlal eden Ermenistan ordusu sivil yerleşim birimlerini hedef almaya devam ediyor.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı yaptığı açıklamada,Goranboy, Terter, Ağdam ve Ağcabedi bölgelerindeki sivil yerleşim birimlerine Ermenistan ordusu tarafından sabah erken saatlerden itibaren ateş açıldığı ve Azerbaycan birlikleri tarafından gerekli önlemlerin alındığı belirtildi.
KAYNAK: TRT HABER
Son Güncelleme: 16 Ekim 2020 | Etiketler: AK PARTİ, ANKARA, AVRUPA, AZERBAYCAN, BAHÇELİ, chp, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, DÜNYA, EKONOMİ, Ermenistan ordusu sivil yerleşim birimlerini hedef almaya devam ediyor, google, GÜNCEL, gündem, istanbul, İzmir, Kılıçdaroğlu, MAGAZİN, MHP, PANDEMİ, SAĞLIK, SİYASET, son dakika, SPOR, TÜRKİYE
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Smolensk arama ekiplerinin Büyük Vatanseverlik Savaşı kahramanlarının isimlerini koruma projesini destekledi
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi