Antep’e “Gazilik” unvanı verilişinin yüzüncü yıl etkinlikleri kapsamında Ankara’da Birinci Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Binası’nda, tekrar canlanacak.
TBMM tarafından 8 Şubat 1921’de Antep’e “Gazilik” unvanı verilişinin yüzüncü yılında özel bir etkinlikle tekrar yaşanacak. Birinci TBMM Binası’nda Kültür ve Turizm Bakanlığı Devlet Tiyatroları sanatçıları tarafından o gün yaşananlar tekrar canlandırılacak. Kutlama programı TBMM Başkanı Mustafa Şentop başkanlığında kutlanacak. Programlar Gaziantep Büyükşehir Belediyesi sosyal medya hesaplarından ve Youtube canlı yayınlanacak.
Gazilik unvanı verilişinin etkinliklerine Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı ve diğer belediye başkanları, Gaziantep Valisi Davut Gül, eski ve yeni Gaziantepli bakanlar, milletvekilleri, bürokratlar ve STK başkanları katılacak.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
Son Güncelleme: 06 Şubat 2021 | Etiketler: ANKARA, ANTEP, GAZİLİK, Gazilik unvanı verilişi Birinci Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Binası’nda, tekrar canlanacak, UNVAN
В Саранске активисты «Единой России» провели для старшего поколения народные игры
В Калининграде «Единая Россия» проводит тренировки по единоборствам для старшего поколения
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
По инициативе «Женского движения Единой России» в Чувашии учредили День сельской женщины
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
Birleşik Rusya, Orenburg Oblastı’ndaki Buguruslan’da mağdurlara yardım sağlamaya devam ediyor