Süper Lig’de 6 maçtır kazanamayan Göztepe, evinde MKE Ankaragücü’nü 3-1 yendi. 2 gol atan Senegalli Cherif Ndiaye maçın yıldızı oldu.
Gürsel Aksel Stadı’nda oynanan mücadeleye Göztepe golle başladı. 10. dakikada Ndiaye ağları sarstı ve takımını öne geçirdi.
Ankaragücü 29. dakikada Endri Çekici’nin ayağından gol kaçırdı. Sonrasında hakimiyetini sürdürmeyi başaran Göztepe ise son dakikada golü yese de sahadan 3-1 galip ayrıldı.
KAYNAK:TRT SPOR
Son Güncelleme: 22 Kasım 2020 | Etiketler: evinde MKE Ankaragücü'nü 3-1 yendi, FUTBOL, Göztepe, MKE Ankaragücü, nü 3-1 yendi, SPOR
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi